Back Again

Nie wiem czy już wiecie z Youtouba , że niestety przydarzyło sie małe nieszczęście w moim życiu i zniknęło wszystko co elektroniczne, co umożliwiało mi kontakt z wami. Więc nawet jakbym chciała to niestety nie dodam ani zdjęć ani filmiku. Tylko czasami jestem na internecie, rzadko.
Kilka razy już sie zabierałam do napisania czegoś dla was, słabo mi to wychodziło. Może bede miała troche zdjęc z imprez więc coś nawet wrzuce..
A tak pozatym dobrze, żyję, tworzę, pracuję wszystko naraz. Szczęście otulona od stóp do głów. Chociaż yniezadobrze się dzieje, ja, wieczna optymistka daje rade. Mam tysiąc wiadomości od was na skrzynce mailowej, i to dowodzi , że jednak jest ktoś to tęskni za mną i wspiera gdy nie dzieje się zbyt dobrze.
Nawet zauważyłam komentarz , że nie wytrzymałam hejtów na mnie więc ściemniłam tą całą historie.. Więc zapraszam do wglądu w policyjne akta aby uwiarygodnić moją wersje.
A teraz troche muzyki i może zdjęć z inspiracją?
Kocham was, to wiecie. Dajcie mi czasu a powstane niczym feniks z popiołów ; )









 <3




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty