Tak wiem.Wiem co każdy chce z was powiedzieć. Nie mam zdjęć , filmiku też nie ma na youtube. Zdjęcia będa po 12 grudnia, filmik też. A ja wam powiem, że po prostu mam bardzo mało czasu. Nikogo to chyba nie dziwi, tak. Ale za to mam pełno pomysłów, czerpie milion inspiracji z ludzi i wydarzen które otaczaja moje barwne i kolorowe życie. I wszystko by było w najlepszym porządku gdyby tylko ten czas . .
Podzielę się na razie muzyką , ostatnio jakoś dziwnie spokojną, melancholijną i wprost stworzoną do moich wieczornych rozmyślań.



Komentarze

  1. W takim razie czekam na jakiś odzew w postaci filmiku od Ciebie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też;) a piosenka nr1 w moim stylu;) pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  3. taak wszystko pięknie . ale dzisiaj mamy 29.12 ?? i co filmiku nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię to jak się ubierasz *.*
    czekam na zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza piosenka, lubię:)
    A tu ode mnie, może znasz: http://www.youtube.com/watch?v=Fo6ZaCTqxwM&feature=related

    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty