Must

Wiem mialy byc zdjecia ale jak zawsze nie mam czasu, moze jutro.. Oh wiem..
Z tak wielu rzeczy zdaje sobie teraz sprawe. Tak wiele chcialabym zmienic, tak wiele jeszcze przedemna.
Czuje sie dosc dobrze, bo wkoncu jestem bardziej anonimowa, mam przy sobie ludzi ktorych bezgranicznie uwielbiam, ktorzy daja mi to czego od zawsze potrzebowalam.
Ale czasem dopada mnie ten lęk, przed jutrem, nie zalatwionymi sprawami i myśli tak niedorzecznie zajmujące moją glowe.  Jest mi naprawde dobrze, usmiecham się tylko dlatego, ze istenieje i to jest jednym z moich pierwszych wielkomiejskich sukcesow. Wiele zjawisk zauwazam, wiele mnie pewnie omija ale nie dbam o to.
Lubie dzielic sie z wami moja muzyka wiec teraz cos zupelnie mojego, just for me, just for my world.
Love <3



Komentarze

  1. Hej ;) Oczywiście oglądam Twoje filmiki, zwłaszcza te dotyczące makijażu itp., ponieważ sama lubię wymyślać różne makijaże. Mam do Ciebie pytanie, w sprawie podkładu. Na pewno jesteś bardziej obyta w tym niż ja, ponieważ podkładu raczej nie używam. Za bardzo mnie on denerwuje, nie mogę się podrapać po nosie czy coś w tym stylu :D Może to tylko moja wizja, a tak naprawdę nie jest to problem. Może przejdę do pytania, bo sie trochę rozpisałam i to mocno. Poszukuję podkładu, który nie wysuszy mojej skóry i tez nie nada jej takiego sztucznego wyglądu. Czy mogłabyś mi coś polecić? Ja mam skórę podatną na wysuszenie i lubię wyglądać naturalnie ;) Ogólnie to jeden z Twoich filmików zachęcił mnie do robienia kreski na oku, jeszcze nie robię idealnej, ale staram się :P To chyba na tyle, pewnie jeszcze coś tu napiszę :) Powodzenia w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty