środa, 28 września 2011

New pleace, new world ♥

Mam dla was chyba kilka wiadomości, złych czy dobrych nie chce tego oceniać. Pierwsza: Właśnie kończe pakowanie walizek i się przeprowadzam. Gdzie, jeszcze wam nie powiem. Dopiero gdy już się ulokuję i wszystko wypakuję, bo jest tego ogrom. Kolejna wiadomość, że być może przez jakiś czas odetną mnie od świata, ale szybko to naprawie i mam nadzieję znowu dodawać filmiki i posty na blogu.
A tak od siebie powiem wam szczerze, że myślałam iż to będzie prostsze. Spakować swoje całe życie do kliku walizek i tak poprostu z tąd wyjechać. Myślałam, że nie będę miała skrupułów i zostawie swoją przyszłość hen daleko za sobą. Ale widzę po sobie, że nie jest to takie proste.
To prawda, że nie powinniśmy przywiązywać się do rzeczy ani miejsc, ale gdy się to opuszczą na bardzo długo jakby coś zmienia znaczenie, jakby zmienia się totalnie wszystko.
Wiem jednak, że ciesze się z tego, zacznę coś zupełnie innego, nowego. To przecież niesamowite, tak bardzo budujące a jednak..
Sentyment pozostaje, mam nadzieje, że nie na długo
Do sentymentów idealnie pasuje mi Thomas Newman przy którym zawsze odpoczywam, piszę, i zbieram myśli w jedną całość.
All be fine, right?


♥

3 komentarze:

  1. Ciekwa ajestem gdzie sie kochana przenosisz;) daj nam znac buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem o co chodzi .. tez mi sie wydawalo ze e tam pestka zostawie wszytsko i co mnie to .. ale po czasie jednak łatwo mi nie bylo gdy pomyslam o tych wszystkich miejscach w ktore kiedys chodizlam .. fakt ze tu mam nowe ale tamte to cholerny sentyment ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje filmiki, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń