Come Back ♥

Wkońcu wracam, o tak ! Przepraszam, że tyle mnie nie było, mam nadzieje, że się to juz nie powtórzy. Czasem jest tak, że nie potrafimy przewidzieć sytuacji które nawarstwiają się jak fala i przykrywaja nasz świat tak, że nie ma w nim odrobiny światła. Ale nadchodzi następny dzien który przynosi nam nadzieje na lepsze jutro. Zamknęłam pewne drzwi i otwieram nowe, już tylko lepsze, już tylko do piękniejszego świata niż ten który zostawiłam za soba .
A stroje, jeden na impreze chodź jak na mnie baaardzo prosty, z założeniem, że nikogo w nim nie podrywam :) A drugi na spotkanie z przyajciółką, pragnęłam poczuć się kobietą, stąd te moje cudowne koturny :)
Całuje was bardzo mocno, oglądajcie, komentujcie :)








Koszulka - Cubus
Szorty - Gap second hand
Buty - Allegro
Pasek - second hand
Kolczyki - Allegro





Pajacyk - H&M
Koturny - Deichaman


Komentarze

  1. jesteś<3 już nie mogę się doczekać kiedy wejde na YT a tu filmik dodany przez ciebie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twojego bloga i Twoje filmiki na yt szkoda,ze nic na yt sie nowego nie pojawia :( Powodzenia :):):):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty