środa, 27 lipca 2011

Just Live

Udajmy, że nic z tąd nie zniknęło, udajmy że wszystko jest tak jak było. Mam dwie prace a do tego jeszcze przygotowuje się do egzaminuów i wyjazdu. Sami rozumiecie, że barrdzo mało czasu na przyjemnosci. A na yo tube to juz w gole nie wiem czy ktos mnie lubi . . Wiem mam tego świadomośc i strasznie mi głupio, ale teraz zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Zdjęc dzis nie będzie bo naprawde nie jest na to czas, za to zawsze chciałam wam pokoazac swoją muzykę. Dziś będzie ku temu okazja ponieważ owe kompozycje maja na celu uspokoic moje bardzo zachwaiane wnętrze. Nie bede sie wam tu rozdrabniać. Dziekuje wszystkim ktorzy nawet teraz są razem zemna i sledzą tego bloga, bardzo dziekuje!
Przy jedenj piosence zasypiam przy drugiej wstaje i zaczynam swój dzien. Może sie domyślicie, może nie obie grają teraz w moich myslach, sercu, glowe wszystkim. Muszą by móc zapomnieć.
Love as !







3 komentarze:

  1. o kurdę ! ale fajne nutyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. caribou wspaniałe <3 pamiętaj - w życiu trzeba być silnym, nie powinniśmy 'użalać się' nad sobą, ale każdy ma czasem chwile słabości. trzymaj się i nie pozwól, by jakieś przyziemne sprawy (praca, egzaminy) i osoby, które sprawiają Ci przykrość zepsuły Ci humor i najbliższy czas. chaotycznie napisałam, ale mam nadzieję, że zrozumiesz co chciałam przekazać ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. dojdź do siebie i wracaj do nas ze zdwojoną siłą:** UWIELBIAM CIĘ<3

    OdpowiedzUsuń