poniedziałek, 21 marca 2011

Red SNEAKERS ♥

Mój fotograf słodko jeszcze spał bo zdjęcia robiłam o 7 rano.
Wiem nie są za fajne, bo bezsensu kto normalny robi zdjęcia do lustra ? Me. Bo ja przecież normalna nie jestem.
Musiałam wam pokazać moje cudowne CZERWONE TRAMPKI!!! Wczoraj dokonałam tego zakpu, można rzec iż promienieje! Tak cudownie niosą mnie przez świat, że słow brakuje aby to opisać. Mam jeszcze inne kolory, też wam pokaże ale nie dziś.
Nie ma to jak na kobiece odstresowanie zagłębić się i upolować coś w dżungli ciucholandowych wynalazków. Koszt: Wręcz zerwoy . Uczucie: Bliższcze błogostanowi. Bo znów mi się udało, as well ! :)



Trampki - China Town
Spodnie - Bershka
Bluzka - H&M
Sweter - Zara
Kurtka - Camaieu


2 komentarze:

  1. Fajne te trampki :D Nom , ale zmieniłabym sznurówki ;] No ale to szczegół bo ja w moich prawie codziennie zmieniam xD mam ponad 24 rodzaje sznurówek oczywiście ;] i nie raz mi się zdarzyło żeby ubrać jedną taką drugą taką :D a trampek mam niestety tylko 4 pary tych za kostkę bo tych zwykłych całkowicie krótkich mam 3 ale i tak marzą mi się 'dzinsowe' trampki za kostke i mam zamiar je zdobyć :* Widziałaś gdzieś je ? Napisz mi na YT w Priv mój nick - AlaAlus :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super styl .:D Ogólnie jesteś Megaa ; * !
    Strasznie podoba mi się ta kurtka ! Jest piękna , kiedy ją kupiłaś ? i za ile ? ;D
    Pozdrawiam bardzo .! ;)

    OdpowiedzUsuń