sobota, 26 marca 2011

Party Time ♥

Zdjęcia zwnou takie, I know. I znowu muszę przerpsoić ale jakoś tak wychodzi, niefortunnie. Jest tez filmik z outfitu. Szczerze, jestem zaskoczona ilością pozytywnych komentarzy, że wcale nie mam dużego tyłka , że nie jest tak tragicznie. Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy! Niespodziewałam się, chodź zabrzmi to tak jakbym odbierała jakąś nagrodę. Miło mi, naprawde mi miło.
Prawda, Best PARTY EVER! Dj poprostu miażdzył mnie na parkiecie. Takiego Dirty Friday nie było dawno w mojej małej mieścinie!
A dziś znowu oglądam film mojego życia : SEX W WIELKIM MIEŚCIE ♥♥♥♥








Spódnica - Reserved
Rajstopy- Second Hand
Szpilki - Deichmman
Bluzka - Reserved
Bransoletka - H&M


2 komentarze:

  1. jesteś ŚLICZNA!! oczywiscie dodaje do ulubionych:D

    OdpowiedzUsuń
  2. :D niesty nie moge dodac:D aleeeee bede zagladac :D wpadnij do mnie :D

    OdpowiedzUsuń